Friday 28 March 2014

Saiz Jari Manis Aku

Assalamualikum... Tersangatlah free hari nie... Mai ofis pon nganga ja.. Apa salahnya bos bagi cuti.. HAhah .. tetiba teringat nak check ukuran jari sebab someone tanya.. Jeng jengg jengg ^-^ 
Aku belajar ukuq jari nie dari sumber google dan boleh dipercayai 100 % Yeahh !! 

STEP 1 :- Amik kertas agak-agak untuk lilit jari yang kita nak check saiz berapa tuh... 

STEP 2 :- kalau kesorangan berkerja-keraslah anda ! Hoyeahhh nampak tak aku ada tanda hitam tuh... 

STEP 3 :- letak kertas tadi dekat kosang dan semaklahh saiz kita.. Contoh aku punya 5.5

Oke .. Nah Semak dekat sini saiz jari hampa... 

Aku punya saiz jari 13 .. besaq gak jari aku noh.. Erk... 

p/s : lepas balik kerja nak  p kedai emas plak.. Haha sebab nak double comfirm saiz jari.. Terlebih masa x taw nak buat apa..  

Gambar dari sumber diri sendiri :D









No comments: