Tuesday 11 February 2014

Aku Blogger Baru !


Assalamualaikumm Rakyat Beta yang dikasihi... ngehh ngehh
Ohh Blogger Baru.... cakap dekat diri sendiri.. Oke Aku dengan Tak malunya nak perkenalkan diri sebagai blogger baru tahun 2014.. Selamat berkenalan semua .. Peace yaww!

Nama blog aku nie diambil dari nama insan yang disayangi dan digabung pulakk dengan nama aku.. So kononnyaa sweet letuww...  Jadiklah TasyAnis  .. weee!!  Haaa NHNH tu plakk apa benda ehh ? Okee Tu singkatan dari nama aku NUR HANIS NAJWA HASNAN .. Pandai betoi mak ngan abah bagi nama aku... As nice as i am.. kahkahh gelak besaq! 

Okee Butiran lanjut tentang Aku : 


Nama            : Seperti yang telah ditulis... Sapa malaihh baca tu memang x taw la nama aku.. haha !
Umur             : Sudahh 22   mehh... Aiyooo tuaaa dahh nek Anis nie...
Asal               : Pulau Pinang
Tujuan Blog   : Suka share cerita pasai diri sendiri ( x kisah kalau org meluat baca ) , kongsi tips , ilmu agama  , suka mengarangg cerita yang ntah apa-apa.. Hahah Banyak lagi sebabnya .. Nanti-nanti taw la tu... 

Tu ja lahh.... Kalau nak taw lebih lanjut silalahh  ambil tiket dan buat pembayaran terlebih dahulu... Hahaha tiada yang percuma dalam dunia.. HUUuuuuuu !!!  Dah merepek dahh aku nieh.. Adoiii

Okee Nie family Aku.. Ada lagi sorang abg sulungg .. Hahah Maaf la abg aku mmg tersngt jual mahal... Dia suka ambik gambar org ja...  

Nie lahh Aku ! Huuu jangan terpedaya ... 360  ja nie :D hehhe Take Note !

Setakat Nie sahaja lahh kot ! Lepas nie sampaii muakkk dahh baca entri aku.. Muak tu sebab x syok lah kan.. Heheheh ... No komenn la...  Selamat Berkenalan... Harap dapat tunjuk ajar dari senior-senior  yang hebat2... Huuu syok baca blog org terkenal... Bilahlah akuu plakk ?? Hheheh berangann sudaa.... Lalallalala


13 comments:

Unknown said...

Salam perkenalan anis....hehehe
http://azienamico.blogspot.com/

Unknown said...

Salam perkenalan.. Terujaa Ada org sudi kenal.. Hehehe jap terjahh blog Aziee :D

Unknown said...

yunk,, blog baru ni xde widget follower ke?/

Unknown said...

a,a kan bellla... heheh jap nahhh .. :D

Hoyaz said...

Selamat berkenalan. =)

ZH Blogger

aina izati said...

Waalaikummussalam. :)

Salam perkenalan ye ;)

http://ainaizati.blogspot.com/

Unknown said...

Salam perkenalan ... Thanks sudi melawatt ;)

Unknown said...

Ohh.. welcome new blogger~
Come visit my blog as well if you have time ^^
http://www.raziten.blogspot.com

Encik Ket said...

Happy Blogging :)
enjoy for your writer.

*name same :3

http://encikket.blogspot.com/

Anonymous said...

welcome to the world of blogger sayang. sama baya la. tp awak nampak mcm adik2. comel je. owh awet muda ke? haha hana follow sini ea? :)

Unknown said...

tima kasih asha hana... ya ka... heheh hii gengg.... ;) ehh mna comel.. biasa ja.. hana pon comel jugk ;) thanks sudi follow.. jap nak terjah hana plakk :D

Mardiah Diana said...

Assalamualikum dan salam kenal dari akak...terima kasih sudi singgah dan komen dekat blog akak...akak dah follow blog adik Anis Najwa...

Unknown said...

mardiah diana : waalaikumusalamm.... haii kak selamat berkenalan... hehe tq tq tq ;)