Tuesday 11 March 2014

Pos Laju Yang #$%^&

Assalamualaikum dan selamat malamm...
Entri hari nie berbaurr luahan perasaan... Sesiapa yang pernah alaminyaa akan menjiwainyaa...
PHUrrr stress gila weii.... Macam nie ceritanya , aku ada order barang dekat seorang penjual nie.. Oke dah bank in kan duit semua dan dengan harapan dua hari selepas itu dapatlahh barang yang diorder tuh... Tunggu punya tunggu sampai ke 4 hari tak sampai-samapi..Apa citakk !! 

Check Tracking NO and cenggini haaa kluaqq


incorrect address !! apa nie dah check dengan penjual alamat dia kata sejibik dia tulis apa yang aku kasi... 
Tak puas hati terus call customer services PoslAju n tanya status penghantaran..
Depa cakap alamat salah dan sudah direturn kepada yang mengeposs.... 


Sembang dah dengan akak penjual nie dan decide nak cuba lagi sekali hantar... Tup Tap Tup Tap menda yang sama jugak.. Haishhhh laa.... Sabaq je lah.. LAst-last sent gambaq nie kat akak tuh .. Akak tuh pon fed up dan return terus duit dekat aku.. Yang x syoknya duit  pos kena tolak guna duit aku.. Blurr sat.. lol mengamuk dalam hati... Untung sangattt aku... :(

Balik kerja tgk budak nie pakai kopiah terus cair.. Alahaiii sejuk hati mak ! 



p/s : aku heran apa yang tak kena dengan alamat rumah aku... Invisible ka hapee rumah aku sampai posman x jumpa... HAishhh....



Duit masyuk hanya dengan goyang kaki! klik

No comments: