Monday 5 May 2014

5 BLOGGER FAMOUS

ASSALAMUALAIKUMMM

Siapalah aku untuk dikategorikan blogger famous. Mungkin belum masanya lagi ataupon tak kan tiba masanya.. Its oke sebab aku tulis pon bukan untuk famous. Cuma menjadi catitan kehidupan yang boleh ditunjuk dekat anak cucu nanti. That the point ! Tapi salute ah blogger famous nie sebab memang terbaik. Nak famous pon bukan senang kot kan. Penulisan tu mestilah boleh menarik minat orang. Ye dak ? Kalau macam aku yang penulisan terabur nie orang baca pon bole loya.

Jom-jom tengok siapa blogger yang memikat hati aku ;)


Seorang ibu yang comel bagi aku . Sangat-sangat suka mengikuti kisah kehidupan dia sebab best sangat . Baca pon boleh sengih sorang-sorang kot. Bila tengok anak dia  alahaiiii dalam hati dah doa nanti aku kawin dapat baby macam nie kan best.. Gomol habis baby dia kalau dapat jumpa ! Hehe
Dressing dia Tip top . Yang paling penting tutup aurat dan suami isteri nie sangat romantik ! 

Seorang yang kecik molek tapi hati besarrrr ! Tengah pregnant wei . Suka betoi tengok gaya dia nampak comel ja. Banyak aktiviti yang dia buat n semua best-best . Kalau boleh join mesti best.. wuuu

Sangat simple orangnya tetapi stail . BUkan senang nak jadik simple alih2 orang tengok kita stail pulok. Kalau baca penulisan dia memang bagi aku dia terbaik arrr. Sangat senang nak faham and kadang ada unsur kelakar sikit.Semua yang namee tulis semua betol. Paling memikat hati entry namee pasal anak dia. Jom terjah blog dia. 

Doktor muda yang cantik lagi glamourr.. Baju yang dia pakai semua lawa-lawa :D 
Suka tengok gambar-gambar trip dia . Whooo yang dekat korea tu nak sangat p. Lepas tu upload bnyk-banyak bagi orang lain jeles pulak. KIKIKI. Tak taw nak cakap perkataan lain Awesome>>>

Bagi aku penulisan dia sangatlah berterabur tapi yang bestnya hari-hari aku mesti nak jugak belek blog dia. Apa yang ada pon tak tau lah.  Something speacial kot. Maybe.. Kikikiki guling atas katil


Daaaaa selamat terjah blog otai-otai diatas. Abaikan yang last sebab memang tak kan dapat TITLE blogger famous tu.. Weee daaaaa ... 






No comments: