Monday, 12 May 2014

KONVOKESYEN

ASSALAMUALIKUM
Nak cerita x mau nak cerita x mau . Alahh buat acah-acah plak padahal mmg nak cerita pon.. kiki 
Alhamdulillahh aku dah dikurniakan segulung diploma selama 3 tahun aku hempas pulas macam orang gila. Tertonggeng sana sini tak peduli buat kuiz , assigment exam yang ntah apa-apa sampaikan nak marah pembuat soalan toh. Kenapa lah susah sangat . Grrr 


Kursus : Diploma Kejuruteraan Awam

Sidang : 2
Jam     : 2 tengah hari.. Haishhh hangat betul waktu-waktu mcm nie


Layan Gambar 


 ini ja classmate perempuan aku . dekat tangan aku tu untuk scan dekat pentas supaya nama kita keluar. 

Haha opss terkenang lak masa dapat sijil time cinonet dulu . Rasanya muka aku dulu dan sekarang macam tak ada beza . Celenga macam tu gak.. Kih3





Bolehlaaa gambar nie ja yang dapat .. Alahaiii semua dah kalut-kalut nak balik

Thanks you for being such an awesome mom and dad ! 
Love both of you 


aaaa rinduu depa sangat-sangat ... 

p/s : bersyukur dengan apa yang kita ada . Alhamdulillah 


Post a Comment