Thursday 22 May 2014

PULAU PINANG SYURGA MAKANAN

Assalamualaikum..
Hyee semua. Selalunya orang cakap PENANG nie syurga makanan... Betul tak ? Sebab p mana pon comfirm akan ada kedai makan belungok dan yang penting kalau tengah pagi-pagi buta pon still boleh dapat nasi.

Terkejut jugak aku masa adik aku whatapps keratan akhbar nie!! Tercengang sat betoi ka .. XOXOX
Nak taw?? Jom tengok dan baca

Mesti orang PENANG tu bangga tak kira an an ann !!! Layak lah bangga kan Dunia kot weii.. HEE tapi dalam hati  ja taww...  Jangan bangga lebih-lebih tak pasal-pasal nanti orang PENANG kena "cop" suka cakap besaq.. Haha

PASEMBUR



MEE SOTONG PADANG KOTA

COCONUT SHAKE LELEH

LAKSA JANGGUS BALIK PULAU


NASI KANDAR KAYU

Aku dah tak sanggup rasanya nak sambung cerita. Meleleh air lioq aku dah.. Alahaiii perutt perutt..
Kalau nak taw lebih lanjut meh la ke PENANG.. Callo betayyy ;)

Yeahh jalan-jalan time square p open Inteview.. Weeee 
Adakah muka aku macam mamak chinese look ??  mentang-mentang aku dok PENANG terus kena "cop" anak mami.. Sangat jauh beza nehh ...

p/s : Selamat menjamu selera..
Zzzzz....

No comments: