Monday 24 February 2014

Date Kali terakhir sebelum bergelar ISteri !!

Assalamualaikumm....
HUwaaaa da bersawangg blog aku.. sob3 ..... Bz dengan keja , makan , hangout kalah perdana menteri ualsss.... Appointment x henti-henti .. X menang tangan aku dibuatnye... Haaaa ahh tipu ja semua tuh... Padahal x da idea nak update apa.. Adoiii....

LAst-last nak cerita  pasai kawan aku yang bakal jadik isteri orang .. Wahhhh (mata terbeliaq mulut nganga ) syokknya..... Hari tu 22/2/2014 teman dia p beli kasut nikah... Bapakk punya tinggi  pluss pluss memang dia dah tinggi.. Cantik sangat kasut dia macam cindereelaa.. Nak jugak nak jugak !! Tapi x tangkap gambar kasutt x dapat nak tunjuk... Kalau x mesti semua orang pon nak.. Haihhh ... tetiba emosi ... lalallallal
Mungkin ini date kami dengan dia yang terakhir.. Lepas nie dah payah dia  sebab kena minx izin suami dia.... Huhuhu  lepaskan rindu siap-siap cium x mau lepas.. Lagi sedih  lepas nikah terus dia fly p Bangi.. Im gonna miss u laa buddiess... 

ce teka yang mana satu pengantinnya ?? yehaaaaa ... Sapa betul dapat hadiahh :D

tudung pink kawan dunia akhirat... ;) love u lili.. bhahahah geli dengan nama dia.. huuuuuu.. Saja nak bagi dia panas hati :P

rambanggg mata .. Nak pilih yang mana satu nie.. ikutkan tekak semua nak belasah nie.. Tapi dompet dah bisik awal-awal jangan pelahap sangat nanti x da orang nak bayarkan.. Ohh bisik balik oke oke ... winkk skitt kat dompet tapi hati murung.. keMurungan melampau x dapat rasa semua.. huwaaaa

Last sekali riuh dalam kereta aku pon nak nikahh jugakk oiiii..... Meroyann tahap gilaa semua yang ada dalam tu kecuali pengantin.. HAaaa relaxx laaa tggu tarikh ja... Heheh .. Ohh think positif  ada hikmah.. Mungkin kawan aku tuh dah sedia untuk menjalankan rumah tangga.. Yang kami-kami nie mesti ada terkurang dimana-mana oleh itu lambat lah sikit jodoh tu nak mai apatah lagi bertandang tenggekk disekitar mata nie.. Haaaa amboii.... 

selitkan sikit : ayat penyedap hati gila-gila ... Mungkin aku belum bersedia nak berjauhan dengan mak n abah aku.. Nanti dah kawin teringat pulakk ketiakk mak.. Soo sekrangg biar aku manja-manja dengan my parent dulu kot... Heheh lps tu baru my hubby plak.. aceccecec ....

p/s : Ya Allah ya tuhanku aku memohon kepadaMU supaya aku dijodohkan dengan insan yang mencintaiku keranaMU ya Allah... Aku memohon supaya dijodohkan dengan orang yang beriman serta dapat membimbingku ke jalanMu .. Kuatkanlah Hati kawan-kawan dan aku dalan menjalani kehidupan seharian serta yang akan mendirikan rumah tangga... Tunjukkalah aku jalan yang benar... Aminnn Ya Rabbal Alaminn.... 




9 comments:

Unknown said...

Hye dah follow dah blog awk :)

Mohon Follow balik blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

Unknown said...

ehehee. bella pikir yg tudung coklat td. rupa2 nya tudung pink.. memang mcm tu oun yang mmber nak kawin, kite plk yg meroyan tahap cipan. haha

Unknown said...

+bella luna : eheheh bella pikir tudung coklat yang nak kawin ka or pink ?? konpiuss sat :D erkkk .. hahah a,a kita yang excited lebih ann :P

maszie71@gmail.com said...

slmt petang :p
kunjung balas
done follow

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah petang di sini dik..biasalah kalau ada teman yang nak kahwin...kita jgk sibuk terutama bab baju...hehe...

Unknown said...

Maszie : terima kasih sebab follow balik... rajin2 melawat .. heheh

Mardiah : waalaikumusalam.. hehe kawan2 yang teruja.. pengantin wat lex wat peace tp dalam hati ... jeng3.. hahha

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Amin..Moga dipermudahkan..^^

Hanis Azla said...

As-salam anis..

Aminnn utk semua doa2 yang baik tu.. semoga memperolehi jodoh sepertimana yg diharapkan.. insyaAllah..

salam kenal ya! thanks sudi singgah ke blog akak..

Unknown said...

lily : Aminn ;)

Hanis Azla : Amin... salam kenal jugak .. thanks sebab sudi tgk blog yg kurengg ja nie :d heheh