Monday 3 March 2014

Novel Tanpa Muka

Assalamualaikum blogger...
FUhh Fuhhh tiup habukk..  Nampak tak disitu .. Adoiii Buzyy sangat .. Yang nie pon aku curik tulang jap nak tulis entry nie... Maaf Boss .. erk... Wat lex wat peace .. Orang cakap pagi2 masuk kerja mesti check akaun  dulu..Siannn dia x dibelai berapa lama dah...HohoOO

Apa benda yang aku nak sampaikan dekat ampa-ampa semua eh... Tragiss x tajuk aku..  Aku percaya ramai yang minat sangat baca novel.. Ye dakkk?? Kulit novel mestilahh menarikkan untuk tarik minat pembaca...1st impression is important !!  So , pendapat aku lahh , aku prefer novel yang muka depan tak ada muka orang sebab nanti akan spoilkan mood aku... Kalau ada muka orang aku terus tak dapat masukkan aku kedalam watak novel tu.. Macam tak dak feelingg ahhh.. Tak syiokk... 

Kalau muka kartun oke sebab comel ja... Kalau pemandangan , kereta or somethinglah yang lain dari muka manusia.. Sangat oke... So, kalau ada muka orang pon , aku tak kan belek muka dia lama sebab nanti habisss! parahh !! Cuma nak luahkan perasaan ja.. Hekhekk...



kalau macam nie terkecuali sebab tak nampak muka.. Ngehh ngeh,... Boleh melayang jauh...


* tatkala sendirian hatiku terdengar degupan cintamu .. Awww puitissnyeeerr ayat aku.. 

k. Bye !



No comments: